6 Kasım 2012 Salı

Su Sızıntı Tespiti Çözümü

Sebebinin nereden kaynaklandığını bulamadığınız su sızıntı tespiti sorunlarınızı alt komşunuza ve size gelen yüksek faturalı hesaplardan usandınız mı? Artık su sızıntısı derdinize son veriyoruz. Öncelikli olarak su sızıntılarının nedenini bulmakla çalışmamıza başlamamız gerekmektedir. Binamızdaki tesisatın yanlış döşenmesiyle mi alakalı yoksa bizim yanlış kullanımımız sonucu oluşturduğumuz tıkanıklıklar sonucunda mı oluştu? Bu sorunu araştırmamız gerekmektedir. Gelişen teknolojiler sayesinde su sızıntı tespiti ile uğraşan birden çok piyasada firmalar vardır.

Her 100 vatandaştan 63’ü 2 günde bir et yemeği yiyemiyor. Her 100 kişiden 37’si ısınma ihtiyacını karşılayamıyor. Verginin yükü kimin sırtında? Fakir fukaranın. Dolaylı vergiler almış başını gidiyor. Bunları ben mi söylüyorum. Hayır. Devletin resmi rakamları söylüyor.

Tarımın durumu kötü. Git patates üreticisinin durumunu sor bakalım. Eğer bir başbakan, bu bahtsız bedevi Konya’dan küçük Hollanda’nın tarım ihracatının yılda 87 milyar dolar olduğunu bilmiyorsa ne söyleyeceksiniz? O kadar şaşkın hükümet ki yarattıkları tablonun farkında değil. Saman ithal eder ülke haline geldik. Kalkmışlar ekonomi parlak diye ondan bahsediyor.

Spor yorumcusu Rıdvan Dilmen, bu raporla ilgili başkan Aziz Yıldırım'la pazartesi sabahı bir görüşme yaptığını belirterek, “Sabah Aziz beye çay içmeye gittim. Ve kendisine bu raporu sordum. 'Başkanım bir çürük raporu aldığınızdan yerinize yeğeninizi sağlık kontrolüne soktuğunuzdan bahsediliyor' bu nedir diye sordum.Bana bu raporun gerçek olmadığını, sahte olduğunu söyledi. Hatta avukatına talimat verdi bu konuda Milli Savunma Bakanlığına da yazı yazılıp bu iddiaların aydınlanmasını talep edecek. Bu iddiayı ortaya atanlar içinde yarın (bugün) savcılığa başvurulacak. Başkan çok açık ve net bir şekilde bu raporun sahte olduğunu söylüyor" açıklamasını yaptı. Dilmen, “Aziz bey hatta raporu getirdi bana da gösterdi. Ben de gördüm. Kendisi bana 'ben asla ayağım 6-7 santim kısa diye bir rapor almadım' dedi. Bu rapor nasıl düzenlendi, kim düzenledi bunun aydınlanması için devlete, genel kurmaya ve milli savunma bakanlığına yazılar yazacak. Bu bahsedilen raporun sahte olduğuna dair resmi kuruluşlardan açıklama talep edecek" dedi.

Gittikçe artan kalp ve damar hastalıklarına dikkat çekmek ve toplumsal bilinci arttırmak için yola çıkılan projede, ünlü isimler, kendi tasarladıkları özel kalpli yastıklar ve üzerlerine yazdıkları mesajlarla objektiflerin karşısına geçti. Orhan Gencebay’dan Gülben Ergen’e kadar birbirinden ünlü sanatçı ile sporcuların da destek verdiği proje kapsamında çekilen fotoğrafların yer aldığı serginin Bursa’daki açılışına ise pop müzik şarkıcısı Ziynet Sali katıldı.

Fakat örneğin 32 GB'lık bir Surface satın aldınız diye, 32 GB boş disk alanı sağlıyor olacağını düşünüyorsanız oldukça yanılıyorsunuz ve hayal kırıklığına uğrayacaksınız demektir.

Zira cihazın 32 GB'lık sürümü 28ya da 29 GB'lık bir boş alanı kullanımınıza sunuyor. 16 GB'lık sürümde ise durumlar daha vahim. Cihazı aldığınızda 12 ya da 13 GB'lık bir disk alanına sahip olacağınızı bilmeniz gerekiyor.

Bu konuyla ilgili cihazı satın alanlardan gelen şikayetler ise, hafızanın bir bölümünün Windows RT işletim sistemine ayrıldığı ve bu yüzden 3-4 GB'lık alanın kullanılamadığı şeklinde yanıtlanıyor.

Siz de mülkünüze ve su tesisatınıza kırmadan zarar gelmemesini istiyorsanız doğru usta ve doğru firma ile uzun vadede başarı sağlayın. Biz bu piyasada ilk firmalardan biriyiz ve kırmadan noktasal tespit ile su sızıntı tespiti gibi sorunlarınızı robotlarımızla sorunsuz bir şekilde bulup onarıyoruz. Profesyonel teknisyenlerimizle ile su sızıntı tespiti konusunda deneyimli hizmet kalitesi almanın farklılığını biz de yaşayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder